*Kurz jsme také schopni zorganizovat na míru u Vás ve firmě s financováním pomocí EU grantů – pro více info nás kontaktujte.
Rozsah: 1 den (9:00-15:30 s obědovou pauzou 12-12:30)
Cena: 4 700 Kč bez DPH / osobu
Obsah kurzu
Potřebujete komplexně, systémově a správně vyřešit problém? Potřebou je řešení zákaznických reklamací, interních neshod vašich výrobků nebo vámi poskytovaných služeb? Jedná se i o neshody a problémy v různých procesech, částech vaší firmy či jde o problémy v oblasti bezpečnosti práce? Problémy se opakují? Zákazník není spokojen s vaším řešením reklamace? Přijďte se naučit problémy řešit systémově a komplexně pomocí standardu 8D a problém vyřešte jednou provždy postupem 1 + 8!
Obsah kurzu
- Definice 8D – co to je a k čemu je to dobré
- Představíme strukturu 8D ve všech jeho 9 (1 + 8) krocích – disciplínách
- Kdy 8D použít a kdy to vhodné není
- Co připravím, než začnu
- Koho si pozvu do týmu
- Jak popíšu problém
- Jaká opatření zvolit k izolaci problému
- Nalezení skutečně kořenové příčiny
- Trvalá nápravná opatření, výběr varianty
- Implementace trvalých nápravných opatření
- Preventivní opatření
- Jak závěrečným krokem řešení problému uzavřít
- Cestu řešení proložíme jednotlivými nástroji řízení kvality a procesním přístupem
- Zcela zvláštní pozornost budeme věnovat základním nástrojům nalezení kořenové příčiny Ishikawa diagram/Diagram příčin a následků a 5W/5 x PROČ?
- V případě vašeho zájmu můžeme konzultovat vaše problémy a jejich řešení
Místa konání
Praha: Golden Office – Bezová 1658, 147 00, Praha 4-Braník
Brno: VPÚ DECO Brno a.s., Husova 355/13, 602 00 Brno
Olomouc: Aksamit Office, Aksamitova 1071/1, 779 00 Olomouc
On-line: odkudkoli přes Google Meet
U Vás ve firmě: kurz se může konat i u Vás ve firmě s využitím dotací – neváhejte nás kontaktovat